sâmbătă, 22 mai 2010

Ma bantuie de 20...


Azi de plictiseala am cautat pe internet imagini cu ceea ce mi-as dori sa-mi tatuez de f.mult timp,nu am gasit imagini concrete cred ca ma voi rezuma la schite pe care le vor perfectiona cei la care voi apela.Dar sunt pe drumul cel bun,am gasit un artist care-mi place pe meleagurile noastre.Am atasat mai sus o poza cu una din lucrari pe care am gasit-o destul de originala.Am in minte 2 lucruri pe care vreau sa le tatuez de mult timp care au pt. mine o insemnatate deosebita.Vreau sa va cer pareri in schimb cu detalii mai mici.Imi doresc un calut de mare pe care l-as vrea tatuat in talpa,am inteles ca e f dureros si nu tine,cine se pricepe imi poate explica mai pe larg.Alta dilema ar fi in legatura cu alt tatuaj,nu stiu ce m-ar prinde mai bine intre niste ingerasi(3buc)micuti pe spate,cu mutre din care sa nu fi sigur de sexul lor sau niste aripi mari pe tot spatele,astept sugestii!!!
P.S:Care aveti tatuaje as vrea povestea lor!?

2 comentarii:

  1. Nu sunt un fan al tatuajelor, dar sunt convins ca ceea ce vrei sa faci, e o dorinta apriga si o faci cu multa pasiune. Nu cred ca ai nevoie de pareri, ci de convingere. Orice imagine ti-ai alege....iti va veni bine, si cred ca o sa te reprezinte.

    RăspundețiȘtergere