vineri, 28 mai 2010

Cand inspiratia vine de la altii(Black Angel)...

*Principala trasatura a caracterului meu:sociabila,comunicativa.
*Calitatea pe care o prefer la un barbat:demnitatea.
*Calitatea pe care o prefer la o femeie:feminitatea,gingasia,delicatetea.
*Principalul meu defect:mania pentru cumparaturi.
*Ocupatia mea preferata:cititul.
*Visul meu de fericire:EL.
*Care ar fi cea mai mare nefericire a mea:sa nu pot avea familia la care am visat.
*Ce-ati vrea sa fiti:depinde,ca profesie?specie?sex?statut?General as raspunde eu,putin mai slefuita.
*Tara in care as vrea sa traiesc:as putea enumera cateva tari dar, as vorbi in necunostinta,as fi preferat totusi sa se poata trai bine si aici sau, sa ma fi nascut in alta parte(ex.Ungaria,Franta,Suedia)
*Culoarea preferata:verde.
*Floarea preferata:trandafirul sau tot ce este viu colorat si miroase frumos.
*Pasarea preferata:paunul.
*Prozatorii mei preferati:Augustin Buzura.
*Poetii mei preferati:Lucian Blaga.
*Eroul meu preferat:Batman.
*Eroina mea preferata:Scarlett din"Pe aripile vantului".
*Compozitorii preferati:Motzard.
*Pictorii preferati:Van Gogh,impresionistii.
*Eroii din viata reala:toti oamenii care au sufletul curat,bun,ei nu ar face rau intentioanat si ar face bine ori de cate ori ar avea ocazia si ar putea.
*Eroinele din istorie:Elisabeta1,Cleopatra,Ioana d'Arc.
*Bautura si mancarea preferata:vinurile demi-dulci,lichiorurile fine,sucurile naturale de gref,mancarea gatita,nu prea grasa,aproape orice.
*Numele preferat:Fabian,Vikusya,Soledad.
*Ce detest cel mai mult:rautatea.
*Personajele istorice pe care le detest cel mai mult:Adolf Hitler,Vasili Stalin,Iulius Cezar,pe toti cei care au condus razboaie mari in care au murit f.multi oameni.
*Fapta militara pe care o admir cel mai mult:nu exista asa ceva,as fi tentata sa spun ca cei care se apara sau cei care incearca sa mentina pacea in anumite zone.
*Darul natural pe care as vrea sa-l am:natural inseamna ce intra in normalitate,adik banal?Atunci as vrea sa am cea mai buna memorie,dc.este extins si la ce nu e tocmai obisnuit as vrea sa am puteri sa vindec oamenii de diverse boli si dureri.
*Cum as vrea sa mor:cum ar fi cel mai putin dureros si cel mai putin traumatizant pt.cei din jurul meu.
*Starea de spirit actuala:indragostita.
*Greseli care-mi inspira cea mai multa indulgenta:cele facute neintentionat si regretate ulterior de faptuitor.
*Deviza mea;"Fi ceea ce esti si daca acest lucru nu este deajuns pentru cineva,atunci acel cineva nu este deajuns pentru tine!"
P.S:Va astept si pe voi,in special pe: Zoli,Toni,Jack,Viper,Alina,Eve!!!
*

3 comentarii:

  1. *Principala trasatura a caracterului meu: rasfatata (cu asta am spus tot)
    *Calitatea pe care o prefer la un barbat: inteligenta, Capacitatea de a intelege o femeie…(calitatea cam rara la ei)
    *Calitatea pe care o prefer la o femeie:feminitatea, puterea de convingere/manipulare
    *Principalul meu defect: naivitatea
    *Ocupatia mea preferata: calatoriile, internetul, cumparaturile
    *Visul meu de fericire: sa devin o femeie puternica, de cariera
    *Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: sa nu mai imi pot permite micile placeri de acum, sa ma paraseasca cei la care tin
    *Ce-ati vrea sa fiti: o femeie foarte bogata
    *Tara in care as vrea sa traiesc: Romania ….inca mai sper ca o sa fie bine si la noi
    *Culoarea preferata: roz, alb
    *Floarea preferata: crinul, zambila (imi plac mirosurile puternice)
    *Pasarea preferata: canarul
    *Prozatorii mei preferati: Liviu Rebreanu
    *Poetii mei preferati: Mihai Eminescu
    *Eroul meu preferat: Superman
    *Eroina mea preferata: Angelina Jolie “Pacat Originar” (mi-a placut la nebunie filmul), Carrie Bradshaw “Totul despre Sex”
    *Eroii din viata reala: pompierii, doctorii (bineinteles nu toti….)
    *Eroinele din istorie: Irina Sendler (a salvat vietile a 2.500 de copii evrei din lagarul din Warsaw, obtinand hartii de identitate, pasapoarte si gazduire in case pentru copii)
    *Bautura si mancarea preferata: cola, spaghete cu sos si pui
    *Numele preferat: Iarina
    *Ce detest cel mai mult: aroganta, prostia
    *Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: Contesa Elizabeth Bathory (desi era o femeie frumoasa, talentata, extrem de inteligenta, instruita si culta, o persoana care avea totul si… societatea acelei vremi la picioare pentru a fi daca nu fericita, atunci cel putin multumita; a ales sa ramana in istorie ca fiind unul cele mai crude, de temut si sangeroase personalitati ale tuturor timpurilor, un criminal in serie atat de feroce cum rar s-a mai intalnit)
    *Fapta militara pe care o admir cel mai mult: In al II-lea Razboi Mondial, pilotul care trebuia sa duca avionul deasupra orasului Jakarta, s-a intors in baza………. cu bomba atomica in avion
    *Darul natural pe care as vrea sa-l am: sa pot citi gandurile oamenilor
    *Cum as vrea sa mor: in somn
    *Starea de spirit actuala: multumita de ceea ce am
    *Greseli care-mi inspira cea mai multa indulgenta: cele facute din dragoste
    *Deviza mea: "Oricat de sus s-ar inalta capul cuiva, picioarele ii raman la fel jos ca alea tale!!”

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand inspiratia vine de la altii(Black Angel)...
    *Principala trasatura a caracterului meu:sociabil, cu simt al umorului.
    *Calitatea pe care o prefer la un barbat:sinceritatea, responsabilitatea.
    *Calitatea pe care o prefer la o femeie:feminitatea,gingasia,delicatetea.
    *Principalul meu defect:cicalitor.
    *Ocupatia mea preferata:muzica.
    *Visul meu de fericire:shapoxx...
    *Care ar fi cea mai mare nefericire a mea:lipsa dragostei.
    *Ce-ati vrea sa fiti:moderator la radio.
    *Tara in care as vrea sa traiesc:una in care as putea trai decent si linistit, fara stres.
    *Culoarea preferata:albastru.
    *Floarea preferata:trandafirul albastru.
    *Pasarea preferata:flamingo.
    *Prozatorii mei preferati:Liviu Rebreanu.
    *Poetii mei preferati:George Toparceanu.
    *Eroul meu preferat:Superman.
    *Eroina mea preferata: Carrie-Ann Moss – "Matrix".
    *Compozitorii preferati:Yanni Hrisomallis.
    *Pictorii preferati:Leonardo Da Vinci.
    *Eroii din viata reala:.............
    *Eroinele din istorie:Cleopatra, Ioana d'Arc.
    *Bautura si mancarea preferata:berea, ardei umpluti.
    *Numele preferat:...............
    *Ce detest cel mai mult:rautatea, ura.
    *Personajele istorice pe care le detest cel mai mult:Adolf Hitler.
    *Fapta militara pe care o admir cel mai mult:.....................
    *Darul natural pe care as vrea sa-l am:sa pot vedea in sufletul oamenilor.
    *Cum as vrea sa mor:las asta la voia sortii....
    *Starea de spirit actuala:indragostit.
    *Greseli care-mi inspira cea mai multa indulgenta:cele facute neintentionat sau in necunostinta de cauza.
    *Deviza mea;' Fi tu insuti."

    RăspundețiȘtergere
  3. *Principala trasatura a caracterului meu:multa lume zice sa sunt inganfat.....eu zic ca sunt doar automotivat..:)..acum vb serios....hotarat....si cateodata incapatanat
    *Calitatea pe care o prefer la un barbat:la barbati niciuna:))...sau poate putin asa...sa stie ce vrea...si sa nu fie curve..
    *Calitatea pe care o prefer la o femeie:naturaletea
    *Principalul meu defect:mereu incerc sa caut perfectiunea
    *Ocupatia mea preferata:sa fac sport.....
    *Visul meu de fericire:O viata fara griji cotidiene ca cele din zilele noastre..
    *Care ar fi cea mai mare nefericire a mea:sa nu ma implinesc (din toate pct de vedere...personal, profesional, etc..)
    *Ce-ati vrea sa fiti: Imi place ce sunt acum...dar daca as putea corecta cateva din defecte nu ar fi chiar rau..
    *Tara in care as vrea sa traiesc:Cred ca oricine ar putea enumera cel putin vreo 100 de tari in care ar vrea sa traiasca..Eu unul vreau sa traiesc aici..in Romanica noastra cea de toate zilele...
    *Culoarea preferata:albastru
    *Floarea preferata:Imi plac foarte mult florile de camp..
    *Pasarea preferata:pasarea colibri...
    *Prozatorii mei preferati:Spre rusinea mea nu am mai citit de mult o carte..ce pot sa zic..nu e activitatea me preferata...Oricum..imi place mult Liviu Rebreanu
    *Poetii mei preferati:Nichita Stanescu
    *Eroul meu preferat:Spiderman
    *Eroina mea preferata: Sandra Bullock in "The Blind Side"
    *Compozitorii preferati:Vivaldi
    *Pictorii preferati:Nicolae Grigorescu
    *Eroii din viata reala:parinti...pentru mine au fost si vor fi niste eroi....
    *Eroinele din istorie:Ecaterina Teodoroiu
    *Bautura si mancarea preferata:Vinurile..(in special Busuioaca de Bohotin)..si pizza..
    *Numele preferat:Destul de multe....Andrei de exemplu...
    *Ce detest cel mai mult:ipocrizia
    *Personajele istorice pe care le detest cel mai mult:Nu detest pe nimeni..chiar si cei mai rau au avut un rol bine definit in formarea noastra..a lumii contemporane..chiar daca au facut mult rau...fiecare om isi are scopul lui pe lumea asta...
    *Fapta militara pe care o admir cel mai mult:ca orice roman as putea spune ca admir toate faptele de vitejie ale romanilor de-a lungul timpului..incepand cu Decebal si terminand cu al doilea razboi mondial...Dar intrebarea e...Avem de ce sa admiram?? Nu era mai bine daca nu se intampla nimic?..Dar cum am spus si mai sus...asa cum fiecare ne avem rostul nostru pe lume probabil ca si fiecare din conflictele militare si-au avut scopul lor...
    *Darul natural pe care as vrea sa-l am:o sanatate de fier....
    *Cum as vrea sa mor:imi place sa cred ca nu mi-e frica de moarte, dar banuiesc ca atunci cand o sa se apropie momentul o sa ma gandesc mai mult la asta...nu stiu...chiar nu stiu cum as vrea sa mor...
    *Starea de spirit actuala:ok....
    *Greseli care-mi inspira cea mai multa indulgenta:cele facute din nestiinta....si fara rautate...
    *Deviza mea: " Ce tie nu iti place altunuia nu-i face".....Fa doar acele lucruri care ti-ar placea sa iti fie facute si tie....

    RăspundețiȘtergere