vineri, 28 mai 2010

Eu...pe scurt!

*Zodia:balanta(scrie si la profil)
*As vrea:pace!
*Pastrez:broaste testoase?
*Mi-as fi dorit:sa fi facut ceva care sa ramana in istorie.
*Nu-mi place:rautatea.
*Ma tem:de serpi.
*Aud:sursurul unui parau cand vreau sa ma linistesc.
*Imi pare rau:ca nu pot ajuta oamenii indurerati mereu.
*Imi place:iubitul,arta in general,oamenii buni si veseli,natura.
*Nu sunt:asa cum par(rea,egoista,ironica,ipocrita,etc...)!
*Dansez:r'n'b, singura, cu muzica la maxim, in fata oglinzii.
*Niciodata:nu stiu unde ma va duce viata!
*Par:superficiala!
*Plang:cand ma doare sufletul impresionat de lucruri in fata carora ma simt neputincioasa;rautatea si cruzimea semenilor e cap de lista!!!
*Nu-s intotdeauna:calma.
*Nu-mi place la mine:cand imi irosesc timpul fara rezultate concrete.
*Sunt confuza:asupra a ceea ce e mai bine in unele situatii.
*Am nevoie:de afectiune!
*Ar trebui:sa fim cu totii mai buni!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu