luni, 24 mai 2010

Familia BUNDY !!!

Sunt scarbita,m-am saturat de toti oamenii care nu suporta fericirea altora,care traiesc in rahat si tin mortis sa-i improaste si pe altii!Da,sunt fericita si mi-se rupe ca voi nu suportati ideea ,ca va traiti vietile anoste si aveti impresia ca toti trebuie sa faca la fel.Eu nu traiesc cu "lumea"in casa,nici macar cu voi, asa ca lasati-ma dracului in pace!!!Nu am nevoie de voi ,iar daca voi aveti nevoie de mine, suportati-ma asa cum sunt!Nu sunt Alexandrul lui Negruzzi sa va strig"Daca voi nu ma vreti,eu va vreu!",nu n-am nevoie de nimeni,cu atat mai putin de niste cretini care nici macar nu se straduiesc sa ma accepte asa cum sunt,daca nu sa ma si inteleaga...
P.S:E prima data cand regret ca nu mai e tata,v-ar fi asezat frumos pe fiecare unde va este locul!!!Si locul vostru sigur nu ar fi fost in viata mea doar pt. ca a voastra e anosta,cumparati-va alta noua!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu