duminică, 30 mai 2010

Curiozitate !?

Stiu ca orice are legatura cu sexualitatea e de fel subiect tabu si, nu multi au curajul sa fie deschisi.Mi-as dori totusi sa va intreb cateva lucruri:
-Ce freza pubiana preferati pt.voi si pt.partener/a?
-Ce nu ai accepta niciodata in materie de sex(pozitie,comportament,etc)?
-Cel mai puternic stimul care te provoaca(miros,imagine,gest,etc)?
-Ai accepta sau te atrage o experienta in 3,si dc. da ce varianta:1el-2ea/2el-1ea?
-Dar o experienta cu o persoana de acelasi sex?
-Ce varsta credeti ca este optima pt.a incepe viata sexuala in ziua de azi, si la fete si la baieti?
P.S:De ce pt.barbati e jenant sa spuna ca nu au facut sex de ceva vreme, in timp ce pt. femei e jenant sa spuna ca a fost foarte recent?!

2 comentarii:

  1. *Pt.mine:de fel o fasie dreapta dar,ma plictisesc repede si mai schimb cu braziliana si triunghi(adik aproape natural dar,atat cat sa nu depaseasca linia bikinilor).Pt.el:depinde cum se simte ok.
    *Nu plec niciodata de la premisa ca exista ceva ce nu vreau dar,incerc sa ma mentin in"normalitate",adik nu ma vad in partea de sado-maso sau ceva din descrierile scarboase ale lui Sade.Cred ca normalitate inseamna lucrurile la care consimt ambii parteneri.
    *Pt. mine e suficient daca el ma doreste foarte tare si imi arata,e cel mai puternic stimul!
    *Nu prea ma atrage!Din start varianta cu2 ei cade,nu fac fata prea bine nici lui,dar 2?!!Cea cu inca o tipa poate,as accepta mai mult de dragul partenerului;nu prea imi surade ideea de a-l imparti dar,daca imi dovedeste ca ma respecta,iubeste,adora si ca pe mine ma vrea pt."o viata"...
    *Da sunt f.curioasa si as incerca dc. as avea ocazia si am fi atrase amandoua...
    *Fete minim15-16 iar baieti cam 16.
    *Cred ca e o chestie stupida legata de perceptia din jur,nu-si are rostul conteaza doar dc.fiecare se simte bine in pielea lui cu ceea ce face sau nu intr-un moment!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hm....a venit timpul sa raspundem....
    *...Pentru mine....ma rad tot timpul...iar pentru ea.....nu as putea zice ca am o freza preferata....nu ma deranajeaza nici daca nu e tuns deloc...dar totusi....cred ca cu cat mai putin par pubian cu atat mai bine.......
    *...Singurul lucru care ma oripileaza in materie de sex...si imi vine in minte acum..e zoofilia...
    *...Buna asta....ar fi mai multe....1. Mangaiatul cu unghiile...2. Sarutul pe ureche...3. Sexul oral..
    *...C aorice barbat una din fantezii e o experienta in trei........Logic cu 2 fete...dar daca stau bine sa ma gandesc..nu cred ca mi-ar displacea nici sa asist la o partida intre partenera si o alta fata...:)
    *...Pentru mine unul o experienta cu o persoana de acelasi sex iese din discutie....desi nu am nimik cu cei care au aceasta orientare..
    *...Varsta optima...nu cred ca exista asa ceav...o faci cand simti....doar ca in ultima vreme lumea nu prea gandeste asa....Acum suntem in secolul vitezei..cu cat mai repede cu atat mai bine..
    *...Pentru mine nu a fost niciodata jenant sa recunosc un adevar...daca nu am facut sex de nu stiu cand...asta e....

    RăspundețiȘtergere