miercuri, 5 mai 2010

Aiureli

"-Ai uitat ceva;in care sertar asezi binele,in stanga sau in dreapta?
-Cum arata binele asta?...Daca are intre cincisprezece si douazeci si cinci de ani si este frumos,la dreapta."
Haios...Eu as aseza binele meu cat mai aproape de suflet.Am fost sau,sunt inca o idioata-uracioasa.Ma privez singura de toate lucrurile minunate care ar putea sa se intample.Ma bucur enorm ca cineva acolo sus are mai multa grija de mine decat am sa am eu vreodata.Am fost in semi-pustiu sa ma "reculeg";am semanat vant si am cules furtuna!E minunat cand preaplinul unora se revarsa natural si e odios cam unii isi cara in mormant"tacerea de aur";cred sincer,cu parere de rau,ca-si cara veninul,fierea.Poti invata orice din nimic cum dealtfel poti sa nu inveti nimic din tot!Inca procesez datele...Locuri,oameni,evenimente toate ma misca,toate ma lasa rece...Sunt orbita sau vreau sa simt asa?!
P.S:De ce ar trebui sa fim iubiti?Dar sa iubim?Cine are idei sa faca o lista...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu