sâmbătă, 3 aprilie 2010

Trecut...?!

Azi aveam in gand sa postez ceva ori despre"Jurnal" al Oanei Pellea,pe care l-am citit recent,ori despre ceea ce citesc acum dar,am aruncat un ochi pe blogul lui Tudor Chirila si surpriza...tot ce am citit acolo m-a rascolit!Si nu pt.ca as fi trait vre'o iubire fantastica la viata mea ci,pt. ca aspir la asa ceva.Si ma gandesc cu stupoare cum cei care au trait si stiu ca asa ceva nu se mai intoarce poate ar fi ales"sa nu se intample"dar eu VREAU asta,prin toti porii!!!Si ce daca sufar si m-as smulge pe"mine"din mine?!Macar nu am trait degeaba...Nu stiu ce-si doresc altii de la viata dar eu vreau sa iubesc intens si sa mi-se raspunda la fel,indiferent pt.cat de putin timp.Vreau sa stiu ca undeva acolo exista cineva care, intr-un fragment de viata rezoneaza/vibreaza la aceeasi intensitate cu mine;as putea trai linistita dupa,hranindu-ma din amintiri,motivandu-ma sa fac una sau alta.Asa am impresia ca sunt o ciudatenie care nu-si gaseste locul in lumea asta...Oare cum vin iubirile astea?!Oare toti oamenii traiesc asa ceva macar odata-n viata?!Si de ce se termina?!Pana la urma cred ca daca se termina,nu e nimic adevarat;daca am vibra la aceeasi intensitate ne-ar durea la fel de intens si dupa...Deci,de ce sa stam separati?!Cred ca si iubirile astea sunt interpretabile,cred ca unul iubeste mai mult;sau e dispus la rabdare,compromis,chin mai mult ca celalalt!
Atatea framantari...TRECUT sau VIITOR?!Dar de ce nu traiesc in PREZENT???De ce mereu imi sunt date planurile peste cap?De ce fac aceeasi bucla in viata mea la infinit?Ce vrea Dumnezeu sa invat si eu nu reusesc?!Poate ar trebui sa invat sa traiesc cu mine,sa ma iubesc si accept pe mine asa cum sunt si dupa o sa-i inteleg mai usor pe ceilalti?De ce astept ca lucrurile bune sa vina din afara mea?!Daca nu ar mai exista alti oameni,as trai mai bine sau mai rau?Oare cum te poti izola temporar in zilele noastre?!Si as intelege ceva sau m-as duce"vaca"si m-as intoarce"bou"?Se poate invata sa te "linistesti"?Daca da,cine ma poate invata asta?Si daca exista o persoana care sa poata face asta nu am sa devin dependenta de ea?Ce viciu"sa te droghezi cu prezenta cuiva"!
PS:Am crescut"mare"repede,cum mi-am dorit,acum poti sa ma faci iar copil Doamne-Doamne?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu