joi, 1 aprilie 2010

Raspunsuri pt. Mihaela...

1 Niciodata!
2 De mine(sunt prea sensibila,naiva,slaba...pt.lumea de azi,o inadaptata)
3 Sa scot tot ce e frumos din mine.
4 Sa spuna ceilalti!
5 O sa aflu...nu stiu inca.
6 Comunicarea.
7 Nepasarea mea aparenta,e scutul pe care-l ridic pt.ca sunt prea obosita sa dovedesc lucruri pt.care oricum nu as fi apreciata la justa valoare.
8 Sper ca nu l-am trait inca!
9 Nu comentez,oricum o persoana de "tranzit rapid".
10 Bani?Pt.mine?Pt.cineva apropiat,eventual copiii mei?!Pt. ei nu stiu,aproape orice inafara de a ucide,leza cumva alte persoane.
11 Dorinta de libertate cu orice pret!
12 Cand m-am razvratit,cans am avut puseuri de"feminista",cand am fost sigura pe mine!Destul de rar...
13 Sper ca nu am avut ghinionul sa cunosc"cel mai prost om",toti avem bune si rele,chiar dc.unii schioapata la capitolul inteligenta pot recupera prin bunatate!
14 O sa iau intrebarea la propriu,scrajnitul metalului,simt si acum o amareala,numai cand ma gandesc la un cutit care racaie o tava de metal.
15 La intalnirile cu oamenii pe care ii credeam deasupra mea,pe care ii respectam,admiram f.mult si la care credeam ca nu pot ajunge.
16 Daca vorbim despre obiecte nu cred ca vreau nimic;poate doar ceva care sa apartina unui om pe care sa-l iubesc f.mult si care m-ar face sa ma simt mai aproape de el.Altfel,metaforic as vrea sa fur"sentimentele",dragostea cuiva care poate nu e dispus sa mi-o ofere...
17 Cu o "aventura",am ajuns intr-o conjunctura in care nu-l doream de nici o culoare,nu ma atragea de niciun fel si totusi"am facut-o",probabil asa simt prostituatele doar ca probabil ele depun mai mult efort decat am depus eu si se aleg cu ceva,au o miza...
18 Fiecare moment in care nu mi-am gasit locul in mine;si in care ma intrebam de ce fac sau simt ceva ce nu ma reprezinta?!
19 Cand vad oameni suferind din diferite motive si imi simt neputinta;as da franturi din viata mea cu care nu stiu ce sa fac,tuturor celor care traiesc mizerabil si ar pretui mult mai mult tot ceea ce am si pot sa fac dar,nu constientizez!
20 Scortisoara,mirosul de tutun dur(gen trabuc),cafeaua aspra,pielea proaspata dupa dus...
21 Cand trebuia sa spun cine sunt unor oameni carora oricum nu le pasa,nu intelegeau...
22 Doar o noapte?! Nu prea am acum in minte pe nimeni,nu e genul meu...Poate Gerard Butler?! Si nu pt. ca " e pe val",au fost si altii si nu-mi spuneau nimic,poate pare mai normal,e mai mult genul meu???
23 Sa am mai mult timp,chef si energie pt.lucrurile nebunesti care-mi plac cu adevarat!
24 In ultima vreme?Cu iubitul meu...
25 La modul general scuza mea e:"n-am timp" si o spun cu atata convingere incat si eu cred asta!!!
26 Tradarea?!Dar nu inteleg prin asta a ma insela,a nu ma mai iubi!Ci doar a nu-mi spune ca s-au schimbat lucrurile...care ma privesc si pe mine!
27 Doar una?!Am mai multe:bunatatea,naturaletea/firescul lui,calmitatea,zambetul?!Zambeste rar asa cum imi place mie,nu doar cu gura ci cu tot:cu ochii,cu sufletul!
28 Eu?!Inventam orice din orice:cioburi,pietre,lemne,frunze,creta,coarda,etc...Aveam si papusi dar nu-mi placeau in mod deosebit,doar povestile lor... gandite de mine.
29 Nu m-am gandit la asta...Poate cand eman ca vreau ceva prin toti porii si totusi ma pastrez doar pt.mine?!
30 Ce bine ar fi sa existe altcineva inafara de mine!!!
31 Sa nu risipesc timpul pt. ca nu se intoarce si tot fac asta ca si cum eu as fi sortita sa traiesc vesnic sau ca si cum pt.mine ar sta in loc.
32 Tot pe mine?Suna ca si cum as fi narcisista,totul se rezuma si trece prin"mine".Dar asa simt ca sunt prea sensibila si ca pe mine trebuie sa ma protejez ca sa pot fi de folos si altora;probabil cand o sa am copii o sa gandesc ca pe ei!
33 Intrebarea asta suna f. aiurea pt.mine...Eu n-am apucat sa fac nici prea multe lucruri normale dar,sa ma mai gandesc la ceva grandios,iesit din comun!?Acum aspir la cineva cu care sa ma potrivesc,sa nu ma inhibe dupa, cand voi fi degajata o sa fac orice;nu o sa am fantezi neimplinite!!!
34 Nu cred ca am un domeniu preferat,as vrea sa stiu cat mai mult din toate,in general lucruri legate de arta.
35 Iubitul.
36 In felul in care simt si gandesc,toata lumea cauta o logica iar eu nu am aceasta logica...
37 Sex/dragoste e acelasi lucru in chestionarul asta?Pt. ca dupa sex as pune repeat(dc.a fost bine...si chiar dc.nu a fost,poate iese acum?)Iar dupa dragoste as spune omului de langa mine cat de minunat ma face sa ma simt,cat il pretuiesc;l-as rasfata,m-as lasa rasfatata...
38 As spune"suflet"!Asta e cuvantul care ma emotioneaza pe mine;imi aduce aminte ca nu suntem numai niste robotei numiti oameni,si ca exista in fiecare dintre noi ceva ce nu se vede decat dc.te uiti atent!!!
39 In bratele sau langa un om care ma respecta,adora si care suporta orice chin pt.mine dc.ar fi nevoie.
40 Bizar?! Il traduc cu "ciudat" si ma intreb ciudat pt. cine,pt.mine?!Nu cred ,altfel nu as fi facut-o,nu?!Deci nu am asa ceva...
41 Sunt sensibila si ma bucur atunci cand mai exista persoane care ma considera BUNA,in sensul de "a avea suflet;a fi sensibilizata de dramele din jur,de a sti sa ma bucur/sufar in concordanta cu realitatea din jur!
42 Fostul iubit?!Si viitorul/actualul,nu e testata sub toate formele;il respect mult si e posibil in realitate sa ma intimideze...
43 "Pt.ce?"Trebuie sa fie ceva legat de mine?Ce-mi doresc eu?!Atunci ma rog sa stiu sa ma bucur de toate lucrurile simple,ma rog sa ma intareasca si sa ma tina pe un "drum bun" desi, nu mi-e clar ce inseamna asta... Si mereu spun:Sa faca Dumnezeu ce crede ca e mai bine cu mine,cu viata mea!Dar ma rog mai mult pt.alta lume:familie,oameni dragi la care tin,pt.cei care sunt dincolo,pt cei care poate traiesc mai rau ca mine chiar dc.nu-i cunosc...
44 Asta e f.tare!!!Si eu de unde sa stiu?Poate sa-i intreb?!Probabil pt.cei care m-au facut sa fiu dezinhibata...Cred,la modul general,ca esti mai deschis fata de un om care simti ca te accepta si adora asa cum esti!
45 Nu cred ca exista o persoana!Cred ca toate experientele prin care am trecut;oamenii cu care am interactionat;cartile pe care le-am citit;locurile pe care le-am vazut;muzica pe care am ascultat-o,toate lucrurile cu care interactionam permanent ne influenteaza!!!
46 Nu stiu sincer...Am teluri poate,nu vise dar nu fac o obsesie din ele,nu urmaresc sa se intample neaparat!!!Vis ar fi sa fiu fericita dar nu-mi iese decat f.rar si tine f.putin.
47 Cand o sa ajung la "o viata",o sa tin evidenta pe ani,acum o tin pe evenimente.Cel mai mult am invatat dintr-o relatie f.paguboasa pt.mine cand, nu iubeam,poate eram capricioasa/obsedata de o anumita persoana;tineam sa fie al meu cu orice pret,atunci am invatat f.multe...Ca nimeni nu merita sa te renegi pe tine!Ca mai devreme sau mai tarziu iti dai seama ca poti trai f.bine singur dar impacat cu tine decat cu un "el" pt.care sa fi actrita permanent,e f.obositor si frustrant!!!
48 De facut n-am facut,inca!As face dragoste daca asta e indraznet sau nu,nu stiu...
49 Nu stiu exact pe secole cand au fost inventate lucrurile dar pot spune ca imi foloseste calculatorul-internetul,telefonul mobil orice lucru care ma ajuta sa comunic...
50 Cel mai romantic?Sper ca nu a fost inca...Au fost si momente romantice,cele in care iubitii mei au fost sinceri,naturali,simpli si au facut exact ce au simtit fara sa se gandeasca la conventii;la cum as reactiona eu,la ce ar zice lumea...Cred ca romantic nu ar trebui sa fie inspirat din clisee clasice,din bucati de film.Romantic ar trebui sa insemne ceva tandru facut din inima cu sufletul pe masa...

5 comentarii:

  1. Raspunsurile mele……


    1. Când ai simțit că părinții tăi au fost cu adevărat mândri de tine?
    R: De fiecare data cand vin acasa si ii ajut pe ei sau pe vecini in unele treburi sa le zicem „mai sofisticate” cum ar fi reparat computere sau cine mai stie ce chestie electronica. Dar cel mai mandrii i-am simtit pe ai mei atunci cand am absolvit Politehnica si mi-am gasit un job destul de bun.

    2. Pe cine ai dezamăgit cel mai tare?
    R: O fosta prietena……Este unul dintre putinele lucruri pe care le regret in viata, pentru ca nu imi sta in fire sa dezamagesc sau sa insel lumea.  Si acum imi pare rau, dar stiu ca nu mai pot fac enik ca sa indrept situatia..din pacate.

    3. Care este cel mai frumos vis pe care l-ai pierdut pe drum ?
    R: Cand eram mic credeam ca toata lumea e sincera si onesta, dar cu timpul mi-am dat seama ca nu e chiar asa. Cred ca asta e visul pe care l-am pierdut pe drum, pe drumul vietii….speranta ca toti suntem corecti onesti si cinstiti, cel putin in relatiile interumane, si mai ales cand e vorba de persoane dragi noua, la care tinem. Dar din pacate m-am convins ca nu e asa, toti inselam atunci cand avem ocazia.

    4. La ce ești cel mai bun, ce știi să faci mai bine decât toți oamenii pe care-i cunoști personal?
    R: La argumentat idei. Cred ca mi-am gresit vocatia…trebuia sa ma fac avocat..:P

    5. Cine e iubirea vieții tale?
    R: Pentru o buna perioada de timp am crezut ca am gasit iubirea vietii mele in persoana fostei prietene, pana cand m-a parasit…..de atunci nu mai cred in asa ceva…Cel putin nu inca…Sper ca pana data viitoare…

    6. Ce funcționează cel mai puțin bine în relația ta?
    R: N/A. Nu am o relatie momentan.

    7. Ce crezi că e cel mai enervant la tine, în ochii celor dragi?
    R: Faptul ca vorbesc mult, si imi argumentez orice parere si idee cu mult zel, pe multi ii plictiseste de multe ori…

    8. Care a fost cel mai erotic moment din viața ta în doi?
    R: Au fost destul de multe……Cred ca nu ar fi corect daca m-as opri la unul singur. Ce e drept…..imi place mult erotismul si sa ma simt bine cu partenera mea….


    9. Cine a avut cel mai perfect trup cu care ai făcut sex (dragoste..)?
    R: Hm…tricky question…Daca as da nume ar insemna sa le desconsider pe celelalte partenere ale mele…..totusi cel mai perfect trup l-a avut de departe fosta prietena….cea cu de la intrebarea 2 cu dezamagirea..

    10. Care e lucrul cel mai groaznic pe care l-ai face pentru bani ?
    R: Sincer nu stiu….Imi place sa cred ca nu as face nimic pentru a obtine bani nemeritati, totusi nu am fost pus niciodata in situatia sa mi se ofere o suma de bani pentru a face ceva anume. O sa vad atunci cand voi fi pus in situatia respectiva.

    RăspundețiȘtergere
  2. 11. Care crezi că e cea mai importantă calitate pe care ai moștenit-o de la părinții tai?
    R: Bunul simt si respectul fata de semeni.

    12. Când ai simțit că ai arătat cel mai bine din toata viața ta?
    R: Cred ca atunci cand eram indragostit. Pentru ca nu imi faceam nicio clipa grija pentru cum arat, stiam ca cineva ma iubetse pentru ceea ce sunt…nu pentru cum arat.

    13. Care e cel mai prost om pe care-l cunoști?
    R: Nu exista asa ceva. Nu exista oamnei prosti…..toti suntem buni in felul nostru…fiecare din noi e bun la ceva.

    14. Care e sunetul care te enervează cel mai tare?
    R: Scrasnitul dintilor.

    15. La ce eveniment din viața ta ai fost cel mai emoționat (emoționată)?
    R: La absolvire. Am simtit ca in sfarsit am realizat ceva mare in viata.

    16. Care ar fi singurul lucru pe care ţi-ar plăcea să-l furi (fiind singura șansă de a-l avea...)?
    R: Inima persoanei iubite.

    17. Cu cine ai avut cea mai proastă experiență sexuală din viață?
    R: Nu exista experiente (sexuale sau nu) proaste…din toate ai cate ceva de invatat, conteaza doar sa stii unde sa te uiti si sa privesti cu atentie.

    18. Care a fost cel mai stânjenitor moment din viața ta?
    R: De fapt nu a fost din viata mea, ci din a unui prieten, dar si eu m-am simtit foarte penibil. Am fost cu el sa ii duca un buchet de flori fostei prietene si sa incerce sa se reimpace….iar la usa a raspuns actualul ei prieten…



    19. În faţa cui te simți cel mai pierdut, emoționat, blocat?
    R: Nu exista o persoana anume. Mi se intampla in general in fata unei fete pe care o plac foarte mult.

    20. Care e cea mai erotică aromă pe care ai simțit-o vreodată?
    R: Hm…Alta intrebare incuietoare……Sunt multe arome erotice si afrodisiace….personal imi place cea a prietenei mele…:P

    21. Când ti-a fost cel mai greu să spui adevărul?
    R: Fostei prietene…

    RăspundețiȘtergere
  3. 22. Cine e persoana cu care ai vrea cel mai tare să ai o aventură (one night stand…)?
    R: Pfff…cred ca ar fi multe….in general cu orice domnisoara draguta si fara inhibitii..

    23. Ce-ai vrea să schimbi cel mai tare în viața ta?
    R: O anumita parte a aspectului fizic….( si sa nu va ganditi la prostiii..nu nu aceea:P)

    24. Cu cine vorbești cel mai des despre sex?
    R: Sunt o persoana destul de dezghetata la minte din punctul asta de vedere, sau cel putin asa imi place sa cred. Vorbesc cu oricine, oricand …..doar sa vina vorba, sa avem ocazia..

    25. Care e cea mai proastă scuză pe care ai folosit-o vreodată?
    R: Nu esti tu devina…eu sunt…..cred ca asta e clasica…din pacate.

    26. Ce nu i-ai putea ierta niciodată omului pe care-l iubești
    R: Minciuna.

    27. Ce calitate a jumătății tale de viață îţi este cea mai dragă?
    R: N/A

    28. Care a fost jucăria ta preferată în copilărie?
    R: Nu am avut asa ceva…imi place sa ma joc cu orice prindeam..

    29. Care ţi se pare cea mai seducătoare ipostaza a ta?
    R: Habar nu am... Nu m-am gandit niciodata la asta… Cred ca cea mai seducatoare ipostaza a unui om… este sa se comporte cat mai natural…sa nu incerce sa para altcineva doar pentru a impresiona….Nu o sa poti sa pozezi intr-o ipostaza seducatoare la nesfarsit, adevarata ta fata tot va iesi la iveala candva.



    30. Pe cine te bazezi dacă ţi se întâmplă o nenorocire?
    R: Familie si prieteni.

    31. Care a fost cel mai bun sfat pe care nu l-ai urmat?
    R: „Nu da vrabia din mana pe cioara de pe gard”

    32. Pe cine simți cel mai tare nevoia să protejezi?
    R: Pe toti cei din jurul meu la care tin si pe care vad ca sunt amenintati intr-un fel.

    33. Care e cea mai mare fantezie sexuală a ta?
    R: ………………………..Sex pe o plaja goala din Pacific…….

    34. Care e domeniul despre care ai vrea să știi cel mai mult?
    R: Nu am un domeniu anume..vreau sa stiu cat mai mult despre orice…Dar in acelasi timp sunt convins de urmatorul fapt…”Cu cat stii mai mult despre un lucru cu atat stii mai putin despre nimic” Este clar pentru mine ca noi oamenii suntem limitati si ca nu vom stii nicodata nici macar putin despre multe lucruri care ne inconjoara.

    35. Cine-ţi lipsește cel mai tare în acest moment?
    R: Un suflet cald langa care sa ma trezesc dimineata….

    RăspundețiȘtergere
  4. 36. În ce privință crezi că ești cel mai puțin înțeles?
    R: In multe privinte…Cred ca sunt un neinteles in general, am un mod foarte complicat de a gandi….Intotdeauna analizez prea mult fiecare situatie...despic firul in patru… si tot asa..

    37. Care e cel mai bun lucru de făcut după sex?
    R: Dupa sex…..un somn bun…dupa dragoste…..asta e alta poveste, cred ca cel mai bun si mai frumos lucru pe care il poti face e sa iti tii partenerul(a) in brate…

    38. Care e cel mai frumos cuvânt din limba ta?
    R: Dor…….stiati ca in nici o alta limba „dor” nu exista …cel putin nu cu sensul pe care il are in limba romana…

    39. Unde te simți cel mai în siguranță?
    R: In sanul familiei…

    40. Care a fost cel mai bizar loc în care ai făcut amor?
    R: Cel mai bizar a fost in camera prietenei mele cand in cealalta camera erau ai ei…:P

    41. Care a fost cel mai frumos compliment ce ţi s-a făcut vreodată?
    R: Chiar nu imi amintesc… De obicei nu le prea iau in serios
    42. Care e persoana care te face să râzi, să te simți relaxat?
    R: ……Asta e una buna…Niciodata nu m-am gandit prea serios la asta…dar acum daca ma gandesc bine..cred ca e colega mea de birou Cristina…e de un optimism debordant….si e tot timpul cu zambetul pe buze…. Cred ca ar trebui sa mai invat si eu cate ceva de la ea…

    43. Pentru ce te rogi cel mai des?
    R: Pentru sanatate, intelegere si dragoste…

    44. Pentru cine din viața ta crezi că ești sau ai fost cel mai bun partener de sex?
    R: Chiar nu stiu…asta e la latitudinea lor…

    45. Cine te-a influențat cel mai mult până acum?
    R: Nu cred ca exista cineva care sa ma influentata capital, de la toti am invatat cate ceva. Intradevar de la unii mai mult ca de la altii. Am invatat multe lucruri bune de la unii profesorii de ai mei din facultate….Dar in acelasi timp poti invata unele lucruri si de la un cersetor de pe strada…Cum spune o colega de a mea, si sper sa nu se supere ca o parafrazez, „Toata viata invatam si tot prosti murim”

    46. Care a fost primul tău vis împlinit?
    R: Pe cele din copilarie nu mi le mai amintesc….O sa va spun unul recent. Mi-am dorit ca dupa ce termin facultate sa imi gasesc un job ok, si in domeniul meu de activitate….si culmea..chiar l-am obtinut….cred ca sunt unul dintre putinii norocosi care pe criza asta si-a gasit un job bun, care ii place la nebunie….si intr-o echipa de nota 20.

    47. În ce an al vieții tale ai simțit că te-ai schimbat cel mai mult?
    R: De la jumatatea anului trecut pana la inceputul acestui an..

    48. Care a fost cel mai îndrăzneț lucru pe care l-ai făcut (sau l-ai face) cu o persoana de
    același sex cu tine?
    R: Nu imi vine nimic in minte acum….

    49. Ce invenție din acest secol crezi ca are cel mai mare impact în viața ta?
    R: Computerul….de departe.

    50. Care a fost cel mai romantic moment din viața ta? Iar dacă n-a fost, cum ar arăta el?
    R: Prima plimbare in parc cu prietena despre care am crezut ca e dragostea vietii mele..

    RăspundețiȘtergere
  5. 12.Foarte tare!!!(in asentimentul meu)
    14.IDEM pe langa altele(2fosti aveau obiceiul sa faca asta in somn)
    18.Empatizezi bine cu altii ;)
    21.E cam complicat;care fosta cea care te-a deceptionat?Dc"da"ce adevar aveai sa-i spui?Gen chestia cu:" sunt intotdeauna alte 10 mai bune"?
    22.Barbatii...(oricum apreciez sinceritatea!!!)
    29.Foarte bine punctat!
    31.Era in sfera relatiilor sentimentale?
    35.Generalizai sau te gandesti la cineva anume?
    38.O plagiezi pe Miha!
    47.Apropo de schimbare,maturitatea ta vine din deceptia suferita sau asa esti de fel?
    48.Te-ai eschivat!Crezi ca daca spuneai ceva era interpretat ori ca esti ingust ca idei si ai ceva cu gay,ori ca ai inclinatii cel putin"bi",nu?
    P.S:La 40,44 nu-mi mai aminteam ce am raspuns:)),a trebuit sa arunc un ochi.

    RăspundețiȘtergere