luni, 5 aprilie 2010

Ce repede imbatranim ACUM...

Azi ar fi trebuit sa lucrez.A intervenit o conjunctura favorabila si am scapat asa ca, in ciuda vremii de afara mi-am propus sa fac ceva mai special,nu sa lancezesc in casa.Aveam in plan de cateva luni sa ajung la o casa de copii,am cautat pe net, am gasit, am sunat sa vad dc pot merge si am mers...Acolo surpriza nu era nimic din ceea ce credeam sau auzisem.Copii relativ educati,politicosi,f.inteligenti si dezvoltati fata de ceea ce am fost eu la varsta lor,nu se agatau asa cu disperare cum am auzit prin povesti.Tanjeau dupa afectiune dar cred ca au luat atata "plasa" de la cei care ii viziteaza incat acum sunt rezervati,suspiciosi,isi dau seama ca cei care vin nu sunt acolo pt. a le schimba destinele.Sunt 17 copii de la 3 ani in sus,sunt ingrijiti destul de ok.Am jucat carti cu ei,am desenat,am povestit...La plecare am luat cateva desene,am reusit sa pup si imbratisez cativa copii dar multi au spus"La revedere"sec ,mai mult obligati de conjunctura...Nu stiu ce sa inteleg din asta?!Ori nu ar fi dorit sa plec inca,ori sunt prea obisnuiti cu asa ceva si isi spun in gand"inca una care vine sa ne amageasca"?!Vreau sa va rog mult pe toti cei care-mi sunte-ti prieteni,amici,cunostinte si aveti macar un gand bun fata de asa ceva sa ma sprijiniti cu ce puteti pt. ca eu vreau sa continui sa le inseninez macar putin viata.Nu au nevoie de ceva anume dar daca nu aveti ce face cu jucariile vechi,cu cartile de povesti,cu creioane colorate,carioci,jocuri,haine dar mai ales cu timp liber!!!Vreau cand o sa vina caldura sa-i scot in diverse locuri,sunt multe locuri in care nu au fost niciodata si oricat de multa bunavointa as avea nu pot supraveghea singura 17 copii!Va multumesc mult,anticipat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu