sâmbătă, 3 aprilie 2010

Provocare!!!

Vreau pareri despre anumite lucruri...Deci cine e curajos sa lase comentariu sau macar sa-mi raspunda in particular la urmatoarele intrebari:
*Cat insemna prea mult la femei?(Ca nr. de barbati)
*Cat inseamna prea putin la barbati?(idem)
*Exista barbati/femei din a caror viata vrei sa faci parte chiar si ca o a2a vioara(amant/a)?
*Ti-ai acorda o a2a sansa cu cineva din trecut?(motivati si pt.Da si pt. Nu)
*Ce inseamna "aventura"?O data dus de val sau si cu repetir fara angajamente?
*Ce loc ocupi in viata ta la modul general?(in sensul de a te pune pe locul 1 sau dupa alte persoane)
*Cand esti respins sau nu esti acceptat asa cum ti-ai dori, crezi ca valorezi mai putin sau ca nu era persoana potrivita?
*Ai putea sa treci peste daca ai fi inselat/a?(Dc. da,asta inseamna ca iubesti prea mult sau ca esti obsedat/a sa ramai-ramana in preajma cu orice pret?!)

2 comentarii:

  1. Doamne ce subiect.....De mult nu am mai vorbit despre asta..
    * E un mare paradox...Desi sunt barbat, tot timpul mi s-a parut o nedreptate fata de femei acest subiect. Sa ma explic: Daca o femeie zice a a avut multi batbati la viata ei....lumea o catalogheaza drept curva, daca nu a avut suficient.....e catalogata ca necoapta....Acum baieti..zic sa ne hotaram....sa vedem care e varianta optima. Totusi intrebare ramane....de la cati barbai in sus, e prea mult......cred ca depinde de fiecare...Pentru unii i se pot considera multi si unul ingur..pentru altii nu conteaza cati au fost in trecut daca el e actualul si unicul...deci....depinde de om..
    * Aici e nedreptatea, un barbat poate sa fie cu cat mai multe femei....el nu e catalogat curva....doar incearca sa acumuleze experienta......(cam nedrept nu??)..In ceea ce priveste numarul......cred ca raspunsul corect e..."Cu cat mai multe cu atat mai bine" ( Acum a vorbit misoginul din mine)
    * Nu cred ca as putea sa fiu vreodata a doua vioara... Sunt destul de posesiv...si sufocant...dar ma tratez...:P...Promit...
    * Da am incercat asta..dar nu a mers...Si acum de ce....pentru ca am gresit fata de ea...si cred ca sa incercam sa imi repar greseala..desi acum sunt convins ca nu as fi putut sa mai repar nik.
    * Pentru mine...aventura sunt toate relatiile care nu implica sentimente...indiferent ca e one night stand..sau cu repetitie cum zici tu... Dar nu ma caracterizeaza..
    * Cred ca ocup primul loc in viata mea...desi imi place foarte mul sa ii ajut si pe cei din jurul meu...
    * De obicei ma sub apreciez si consider ca valorez mai putin..sau mai bine zis ca nu m-am ridicat la nivelul celeilalte persoane.
    * As putea trece peste multe lucruri...dar peste o inselatura nu cred ca as putea trece vreodata...

    RăspundețiȘtergere
  2. *E doar o chestie de conceptie si de felul in care reusesc femeile sa-si gestioneze numarul in raport cu ele.La modul ideal cred ca toate ne dorim sa-l gasim din prima pe"ala" potrivit dar daca nu e sa fie...sa facem ce?!Sa ma calugaresc,sa traiesc cu mintea bunicii si nefericirile ei?!Nu spun totusi ca trebuie sa ma destrabalez pana ma pierd de mine si sa nu mai stiu cine sunt si ce vreau!Acum in momentul asta al vietii daca ar fi sa dau un nr. as spune pana in 10.Dar intra foarte multi factori in a stabili asta:faci un raport intre momentul in care ti-ai inceput viata sexuala si momentul in care te afli;stabilesti timpul care a trecut,iti calculezi o medie de relatii"stabile",bifezi si aventurile si te gandesti cam cat timp de viata sexuala mai ai si cam cata stabilitate si compatibilitate ai in privinta asta...
    *Dupa mine as vrea sa am un barbat care sa fi bifat cam in jur de cel putin 10 femei,sa fiu convinsa ca stie ce vrea,nu ca exact dupa ce ma marit si fac copii el ,saracul ajunge la concluzia ca nu"a umblat"destul!
    *Nu, pentru mine nu exista.As fi amanta unui barbat doar daca nu as vrea sa ma leg la cap;nu cred ca-ti poate cere prea multa socoteala un barbat in postura asta.Ar fi destul de ok cand ai avea chef de sex,presupun ca ar fi destul de disponibil si de sigur,depinde acum cat ar fi si de bun in domeniu,defapt cred ca ar fi principalul criteriu pt.care l-as alege.Dar sa fie cineva atat de important pt.mine incat de dragul lui sa tolerez orice,nu exista!!!
    *Aici e aici,de aia va intrebam pe voi,am nelamuriri,ce ar trebui sa intre la"aventuri.Adica eu tot aventuri am trecut 2experiente in care desi m-am intalnit de mai multe ori cu partenerii si poate chiar"si-ar"sau "ne-am"fi dorit si relatii serioase,n-a fost sa fie din teama,am batut in retragere ambele parti,a ramas experienta frumoasa si amicitia.
    *La modul general ma pun pe primul loc,lucrul asta se schimba cand sunt implicata intr-o relatie.Atunci incep sa gandesc altfel,omul de langa mine este jumatatea mea,cel cu care sper sa-mi intemeiez o familie,sa fie tatal copiilor mei si atunci interesele,visele se impart la doi,incep sa las de la mine in favoarea"NOASTRA"!
    *Primul impuls este sa ma devalorizez si mental,in suconstient,ramane traumatizant.Dar am un orgoliu care ma scoate din belele,ma montez imediat,imi dau seama ca in jurul meu sunt destui oameni care ma iubesc,suporta,doresc in momentele in care nici eu nu ma plac,si asta ma trezeste!De ce pt.unii sunt buna in orice ipostaza iar pt.altii nu nici cand imi dau silinta?!Nu erau ei potriviti pt.mine!!!
    *Nu stiu,grea intrebare.Nu am fost inselata niciodata(sau cel putin nu m-am prins);am fost maxim impartita si cu altele intr-o relatie libertina,cu acordul meu.Daca totusi as trece peste asta vreodata,cred ca as iubi enorm omul de langa mine si ca si el ar realiza ca a gresit si s-ar indrepta;altfel nu!Prefere sa fiu singura toata viata decat sa traiesc in minciuna,prefacatorie,ipocrizie...

    RăspundețiȘtergere