marți, 1 mai 2012

Singur(a)....atat de singur(a)...

Poate muta?!Altfel de ce nu ma aude nimeni...?!Sunt singura,trista,poate depresiva?Oricum ce mai conteaza...Nimic nu se schimba in viata mea decat poate din rau in mai rau.Pun pariu ca sunt multi ca mine dar poate mai usor adaptabili unei singuratati in 2, poate in 3...Vreau putina pace macar...Stie cineva o reteta ceva???Chiar nu pot face nimic macar pt a ma redresa?Nu vreau sa mai cer lucruri, mereu le primesc special ca sa-mi dau seama ca n-am habar despre ce m-ar face fericita!Acum astept sa pice,binenteles ca iar nu stiu ce dar ceva care sa faca o minune in viata mea...Sunt praf in toate domeniile posibile: imi lipseste familia mea,imi lipsesc prietenii,cunostintele de orice fel de la colegi de scoala la colegi de munca,un job cat de cat pe gustul meu,o jumatate care macar sa ma simpatizeze/aprecieze daca nu sa ma iubeasca.Singura implinire e copilul,am ajuns exact ca batranii de care radeam odata...Toate sunt acum fara noima pt mine si nimeni nu ma aude,nu ma vede...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu