vineri, 28 mai 2010

INTREBARI ???(preluate de la altii)

1.In momentele cele mai dificile si in care simti nevoia sa te ajute cineva,la cine te gandesti prima oara?
La Dumnezeu,acum chiar nu mai exista nimeni pe care sa ma pot baza,inainte ma mai gandeam la bunica din partea mamei dar nu mai este...
2.Daca ai putea fi,o zi,oricine ai vrea tu,cine ai fi?De ce?Ce ai face?
*Dalai Lama,sa vad cam in ce fel gandeste si simte,cum face unele lucruri...
*Iubitul meu,sa vad ce simte, ce-l face fericit,ce-l supara,cum arata lumea prin ochii lui,cum ma percepe pe mine,m-ar ajuta sa-l inteleg probabil mai bine decat o fac asa.
*Un dusman,as vrea sa vad cu ce gresesc ,de ce exista oameni care ma urasc.
*Cel mai bogat om din lume,as imparti averea tuturor celor care sunt oropsiti de soarta,e adevarat ca poate nu ar ajunge nici macar o paine si un pahar cu apa pt.fiecare la cum arata lumea in ziua de azi...Sau as investi in ceva care sa fie folositor in descoperirea unui leac pt.o boala incurabila.
3.Daca ar fi sa poti schimba o persoana cine ar fi aceea?
Depinde de f.multe lucruri s-o schimb in ce sens:fizic,mental,spiritual/sufleteste?Fizic probabil as schimba pe cineva care are un handicap f.grav ca sa poata avea o viata normala;si pe mine as putea sa ma schimb,m-as face mai frumoasa putin.Mental as vrea sa dau minte cui nu are si sa-i indrept pe cei care au tulburari.Sufleteste mi-as dori sa nu mai existe oameni rai,dc. e vorba doar despre o persoana as schimba cel mai crud/diabolic om din lume.
5.Care crezi ca a fost pana acum cel mai important moment al vietii tale?
Vreau sa cred ca inca nu l-am trait,as vrea ca "cel mai important" sa rezoneze cu "cel mai fericit"si mi-as dori ca, cel mai fericit sa fie momentul in care o sa-mi cladesc familia la care am visat intotdeauna...
P.S:As vrea sa-mi impartasiti si voi raspunsurile la intrebarile astea!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu