luni, 14 iunie 2010

M-am pierdut pe drum...

Ce era "atunci" si nu mai e "acum"?De ce nu mai sunt simpatica?Ce fac sau nu mai fac?Am inceput sa vorbesc prea mult si sa uit sa ascult?M-am dezumanizat?Sunt eu oare altfel?Nu mai am aceleasi valori?Nu-mi mai doresc aceleasi lucruri de la viata?M-ati uitat?Am lipsit prea mult timp din viata voastra?De ce nu aveti taria sa-mi spuneti,reprosati tot ce am gresit?Asa poate as intelege si as invata ceva...Incerc sa ma uit in mine si nu mai stiu nici eu cine sunt,inainte imi vedeam reflexia in voi;nu stiu daca mai sunt"verde in fata"sau am devenit lingusitoare,nu stiu daca mai sunt sensibila sau am devenit o scorpie,daca m-a parasit modestia...Eu inca tin la voi,inca mai contati pt.mine f.mult,imi pare rau daca v-am dezamagit!!!

2 comentarii:

  1. Simpatica? :) Hm....simpatica ai fost mereu...problema este doar ca in general ai stiut doar sa-ti indepartezi prietenii in loc sa ii ti aproape. Uneori e pacat in viatza ca nu putem vedea adevaratele valori, adevaratii prieteni, ca nu putem face o selectie obiectiva.
    Da, da, stiu ca ma injuri acum cand citesti asta dar sincer, eu, ca probabil si altii din prietenii tai nu ti-am vrut raul si nici nu ti-l vrem nici acum cand ne ,,hulesti"

    RăspundețiȘtergere